Наша історія Адміністрація Структура Навчання в академії Клінічна робота Корисні посилання Контакти

 Новини


13.04.2018
Робота відділу управління якістю освіти
Згідно п. 2 «Плану заходів на виконання Концепції розвитку вищої медичної освіти в Україні на період до 2010 року» затвердженої наказом МОЗ та АМН України № 522/51 від 12.09.2008 в академії в структурі навчального відділу створений сектор моніторингу якості освіти.
Керуючись відповідними нормами Закону України «Про освіту» та Закону України «Про вищу освіту» з метою належного функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти Вчена Рада академії в грудні 2017 року прийняла рішення про створення нового структурного підрозділу закладу – відділу управління якістю освіти, що затверджене відповідним наказом ректора.
Основним завданням відділу є функціонування системи забезпечення якості освіти в академії на засадах системи менеджменту якості відповідно до вимог стандарту ISO 9000:2015. В рамках виконання цього завдання відділ проводить соціологічні опитування осіб, які навчаються в академії, аналітико-прогностичні дослідження якості навчального процесу, бере участь у проведенні внутрішніх аудитів навчальних структурних підрозділів та здійснює їх рейтингове оцінювання. Звіт про роботу відділу за 2017 рік представлений на плановому засіданні ректорату 10.04.2018 р. 
Відділ управління якістю освіти очолює кандидат технічних наук Марина Павлівна Гиря, яка в 2018 році обрана членом-кореспондентом Академії метрології України.

українська  
06.12.2018
Науковці ХМАПО взяли участь в урочистих зборах з нагоди відзначення 100-річчя Національної академії наук України
27.11.2018
В ХМАПО відбулася науково - практична конференція молодих вчених з міжнародною участю "Медицина XXI століття"
27.11.2018
В ХМАПО закінчився перший курс підготовки поліцейських з надання домедичної допомоги «Перший на місці події».
23.11.2018
Практичний психолог ХМАПО прийняла участь у конференції «LVSC Congres Cross-over» у Нідерландах
22.11.2018
В ХМАПО розпочато цикл занять з проблем академічної доброчесності