Педагогічні читання «Інноваційні технології навчання при підготовці медичних сестер в системі медичної освіти»

Відповідно до плану роботи на 2021/2022 навчальний рік, 5-го січня 2022 року в Фаховому медичному коледжі Харківської медичної академії післядипломної освіти відбулися педагогічні читання «Інноваційні технології навчання при підготовці медичних сестер в системі медичної освіти», як один із традиційних заходів з удосконалення педагогічної майстерності викладачів, направлений на відкритий обмін педагогічним досвідом між працівниками коледжу.

Педагогічні читання є однією з невід’ємних форм науково-методичної роботи, яка спрямована на вивчення і обговорення актуальних освітніх проблем та сприяє підвищенню професійної компетентності педагогів.

Розпочала педагогічні читання методист коледжу Бородай Я.О. з вітального слова та ознайомила з планом роботи. В ході методичного заходу викладачі презентували свій досвід з таких питань:

  1. Майстер-клас «Досвід використання можливостей хмарних сервісів під час дистанційного, змішаного та традиційного навчання на платформі Google Classroom» (доповідачі: Степанець О.В. та Шаповалова О.Є.). Думка студентів щодо використання цифрових технологій та інноваційних методів навчання під час освітнього процесу у Фаховому медичному коледжі ХМАПО за результатами анонімного анкетування.
  2. Створення навчальних відеоматеріалів за допомогою он-лайн ресурсу ToonyTool (доповідач: Харченко Ю.О.).
  3. Використання дидактичних ігор на заняттях з біології (доповідач: Бородай Я.О.).
  4. Вплив інноваційних технологій на духовні цінності студентів в системі медичної освіти (доповідач: Флоріна Н.О.).
  5. Використання в інноваційних технологіях навчання характерних рис поколінь студентів для утримання уваги під час заняття (доповідач: Бердіков І.О.).

Підсумки педагогічних читань підвела директор Фахового медичного коледжу ХМАПО доц. Гірка В.Д., яка проаналізувала кожен із виступів і надала педагогам методичні поради щодо впровадження інноваційних технологій навчання в освітній процес коледжу.

Педагогічні читання пройшли на досить високому методичному та науковому рівні та викликали у присутніх педагогічних працівників зацікавлене обговорення.

Інформація, яку отримали викладачі коледжу під час Педагогічних читань, сприяє удосконаленню їх професійної компетентності, творчому та професійному розвитку, оновленню інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу, впровадженню нових технологій навчання, поширенню перспективного педагогічного досвіду. Викладачі не лише удосконалили свій власний педагогічний досвід, але й збагатили його досвідом колег, обговорили нові форми та методи його впровадження.

Залишити відповідь